جمعه باشد...xa0 غروب باشد...xa0 اسمان را سایه های ابر گرفته باشد...xa0 منتظر باشی!!!!xa0 چه سخت است انتظار وقتی برای نفس کشیدن عزیزی باشد که روزهاست بر روی تخت ارام خوابیده... دلتنگم خدا...xa0 دلتنگ نفس های علی.xa0 xa0...