دلنوشته های باران

متن مرتبط با «تنهایی متن» در سایت دلنوشته های باران نوشته شده است

من و تنهایی و یک زندگی خستگی

  • نیلوبلاگ

    باران:ساعت از 12 گذشته، همچنان گوشه اتاقم نشسته ام، ذهنم هر لحظه ای روانه جایی می شود گویا قصد مرور تمام روزهای رفته را دارد، این روزها بیشتر از هر وقت دیگر احساس تنهایی و غربت میکنم، هیچ چیز این دنیا خوشحالم نمیکند، امان از خاطرات، امان از لحظات تلخ زندگی، امروز و این ثانیه ها دلم شانه ای میخواهد ک...

    ادامه مطلب
  • تنهایی....

  • نیلوبلاگ

    سلام... سلام به با معرفت ترین ادم دنیا... خوبی رفیق قدیمی... این روزها بیشتر از هر زمانی به بودنت نیاز دارم اما... تنها در میان جماعتی گرگ صفت ؛ بی یاور و غریب نشسته ام و تو خیالت نیست... خسته ام از نبودنت... کاش بودی... xa0...

    ادامه مطلب